Pàgines

dilluns, 18 de maig del 2009

Milla de Ripollet

Feia temps que em rondava pel cap córrer una milla i, aprofitant que dissabte se'n feia una a prop de casa, a Ripollet, vaig decidir apuntar-m'hi. Diuen que és una prova dura, que tot i semblar una distància "curta" per qui fa curses de fons, pot arribar a ser esgotadora si no es corre amb cap. I amb aquesta idea vaig començar després de sentir el tret de sortida, intentant no sortir gaire més ràpid que quan faig un 10.000, però de seguida em vaig adonar que córrer a 4:30 era sinònim d'anar a la cua d'un grup que cada vegada s'estirava més. Obligat per les circumstàncies, mica en mica vaig anar incrementat el ritme de manera que vaig avançar uns quants corredors sortint de les darreres posiciosn, fins a completar les dues voltes al circuit pel centre de la població en un temps de 6:15 (3:53 el quilòmetre). Per la propera ja tinc més referències i un objectiu més clar, intentar baixar dels 6 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada