Pàgines

diumenge, 29 de març del 2009

Retorn als entrenaments

Després de tres setmanes exactes des de la darrera vegada que vaig córrer (a Esparreguera) i havent renunciat a les darreres curses a les que estava inscrit (Mussols, Vilanova i del Barça) pels problemes estomacals que m'han deixat amb 4 quilos menys (i no em sobraven precisament), m'he tornat a calçar les Vomero + 3. La intenció era sortir suau i fer una sortida mitjanament llarga de cara a agafar una mica de forma pels Bombers de diumenge que ve.

Al final 5.320 metres a un ritme de 4:50 i a una mitja de 175 pulsacions. És a dir, del que havia planejat, res de res. Sortida molt curta i intensa i el que és pitjor, amb males sensacions des d'un bon principi. El consol és que després he recuperat força ràpid.

Si fa un mes l'objectiu pels Bombers era clarament baixar dels 45 minuts, a 7 dies vista i suposant que l'acabi corrent doncs encara tinc molèsties al costat esquerre, em conformo en baixar de 50 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada