Pàgines

diumenge, 5 de juliol del 2009

Cursa per la integració La Maquinista

La cursa d'avui era tota una incògnita després de l' intent d'entrenament frustrat d'aquest dimarts doncs vaig haver de tornar caminant a casa després de només 4 quilòmetres, cosa que no m'havia passat mai. Suposo que per la forta calor que ha fet aquest dies i la mica d'encostipat que arrossegava.

El recorregut eren 2 voltes a un circuit de 5 km pels voltants del centre comercial La Maquinista, al barri de Sant Andreu. La primera ha anat força bé però a partir de mitja cursa he notat que em començaven a fallar les forces, que les passes s'escurçaven i el meu cap s'ennuvolava per moments. Els parcials 7, 8 i 9 ho diuen tot:

4:36, 4:22, 4:40, 4:38, 4:37, 4:39, 4:51, 5:03, 5:01, 4:30

Sort del Xavi que avui s'ho ha pres amb calma i no ha tirat endavant. Tot i que ho podia haver fet perfectament, ha decidit acompanyar-me fins al final. Merci, si no fos per tu m'hagués enfonsat del tot. Al final 47:02, amb disputa d'un esprint final entre els dos els darrers 200 metres que no ha passat desapercebut per l'speaker que narrava la cursa (Veure el video) . Evidentment, el Xavi s'hi ha imposat.

Les fotos de la cursa (per l'Araceli)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada